donderdag 5 augustus 2010

# 23 Evaluatie

Ik heb aan 23 dingen kunnen snuffelen,zeer leerzaam geweest voor mij.Was vaak op de maandagmiddag moeilijk om de facturen te laten liggen en 2uren vrij te maken voor de cursus. Goed, dat het verplicht was om te gaan.Mijn dank aan de cursuscoaches en de Directeur,omdat hij het voor zijn medewerkers belangrijk vind,dat wij ook op de hoogte zijn van de snelle digitale veranderingen.
Voor de organisatie:misschien in de toekomst,dat ik wat ermee kan.Ik heb in elk geval nu een andere kijk gekregen in de digitale wereld.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig Joyce, met het halen van de eindstreep! Leuke blogs ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met het behalen van de eindstreep der dingen!
    (een wat late reactie door de vakanties)
    Pluim voor je discipline en het wekelijks keurig doen van de dingen.
    Goed te lezen dat je het fijn vindt om op te hoogte te zijn en dat jouw kijk op de digitale wereld veranderd is door de 23 dingen.

    En een bedankje voor de coaches weten de coaches natuurlijk best te waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen