donderdag 5 augustus 2010

#22. Mobiele toepassingen, de toekomst.

Ik heb een Nokia E72. Ik bel en sms alleen daarmee.Voor internet gebruik ik de PC thuis of op me werk.Heb bij mijn collega enkele apps bekenen,vind ik wel interessant. Mijn collega is erg enthousiast o.a. over de apps van AH+Wijnkaart. Met Augmented Reality zoekt hij de barcodes,voor zijn bestellijst bij AH.
Al met al,heel veel mogelijkheden in de toekomst. En dat allemaal met zo'n kleine toestel in je hand. GEWELDIG!!!
VOOR NA: wisselende gallery op de telefoon voor tentoonstellingen in samenwerking met museums.

1 opmerking:

  1. De Appie-applicatie van de AH is inderdaad geweldig! Op basis van een recept uit de allerhande maak je een boodschappenlijstje, zoek je de dichtstbijzijnde AH supermarkt en toont ie de efficiƫntste route door de supermarkt voor alle producten op het boodschappenlijstje.

    Hoewel het ook wel weer een hoop gespeel is hoor. Die keren daarna was het toch weer gewoon een ouderwets papieren briefje voor de noodzakelijke boodschappen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen